2016. április 12., kedd

Vigyázz! Kész! Főzz! vagyis V.K.F. 78


A Vigyázz! Kész! Főzz! virtuális gastro játokot Mautner Zsófi 2007-ben indította útjára. A játék lényege, hogy a résztvevő blogger mindig az adott játékvezető által kiválasztott témában készítsen el egy ételt és azt aztán a blogján tegye is közre.
Azóta eltelt jó pár év, telis-tele jobbnál jobb ötletettel, rengeteg finom étellel-itallal.
Az előző témák összefoglalva  itt találhatóak.
76. forduló Életem ételei Romantikus ételek
A stafétát Esztertől vettem át:
77. Tűpárna és habverő - Egy falat irodalom
Az én feladatom a 78. forduló témájának a kiválasztása volt s meg kell mondanom, nem volt könnyű dolgom. A kedvenc témáim már mind "kilőve" az előttem levőktől. Éppen ezért a jelen évszakra való tekintettel  "A tavasz zöldségei-gyümölcsei-virágai" témát választottam. Eper, cseresznye, egres, málna, meggy, sóska, spárga, csalán, újhagyma, újkrumpli, hónapos retek, medvehagyma, zöldborsó, orgona, bodza, ibolya és a sort még folytathatnám. Kérlek benneteket készítsetek harsogó színű ételeket, finom, ropogós salátákat, édes desszerteket. Az ételeitekben domináljon a tavaszi zöldség-gyümölcs. Nem lesz nehéz dolgotok, munkára fel.



Receptjeitek linkjét és egy fotót az alábbi emailcímre küldjétek el június  10-ig: sildiko1@yahoo.com
Süssetek-főzzetek és gyertek játszani!

3 megjegyzés:

  1. Hú, évek óta nem vettem részt már a játékban, pedig valamikor még házigazdája is voltam. Nem is gondoltam volna, hogy még mindig folytatódik. Nem ígérek semmit, de ezúttal - most, ha már felfedeztem - hátha sikerül részt venni. :) Sok sikert, sok jelentkezőt kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örvendenék, ha játszanál. Kéthetente emlékeztetlek a játékra, hátha akad egy kis recepted, amit elküldhetsz ide is.

      Törlés