2014. január 24., péntek

Chefparade csokiműhely- töltött bonbonok

Immár másodjára vagyok a Chefparade főzőkurzusán, lehet emlékeztek a tavalyira, amikor szülinapi buli keretében vettem részt egy kurzuson. 
Most bonbonkészítés, olasz ízek, édes álmok. 
A kurzus ismét a Mindmegette jóvoltából volt. Köszönöm mindkét cégnek a lehetőséget!
21-én némi kis izgalommal nyitottam be a Csokiműhely ajtaját, de Dóri, a háziasszonyunk kedvessége, közvetlensége rögtön oldotta a feszültséget. 
A kurzusról leírást nem fogok írni, megtették már többen előttem is, de annyit feltétlenül el szeretnék nektek mondani, hogy roppant sokat tanultam ezen a 3 órán (igaz, még legalább 100X ennyit kéne tudjak). Megtapasztaltam a különbséget az otthoni szilikon bonbonformák és a profi polikarbonát formák között, megtanultam habzsákkal tölteni a csokihüvelyeket és megtanultam helyesen talpalni, vagyis lezárni a bonbonokat.
A végeredmény 30 csodálatos fehércsokis bonbon volt, kávés, balzsamecetes és konyakos ganache-al, vagyis tejszínes csokikrémmel töltve.
Mondanom sem kell nektek, hogy a bonbonok otthon pillanatok alatt "eltűntek".
Hazafele kis kerülőt tettem és lefényképeztem a kivilágított Lánchidat, csakis Kiss Kormi Éva kedvéért.
 

4 megjegyzés:

  1. Jó pap is holtig tanul, szokták mondani... Nagyon jó lehet egy ilyen kurzus, millió trükköt és praktikát el lehet sajátítani. A bon-bonjaid tökéletesek lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, még kéne pár ilyen kurzus s akkor sem mondhatom, hogy tudok bonbonozni

      Törlés
  2. Gyere hozzam jatszani az "Ismerjuk meg egymas jatekra": cheffeleseg.blogspot.it

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a lehetőséget, de már kaptam meghívást mástól.

      Törlés