2012. április 11., szerda

NARANCSZSELÉ HÉJÁBAN

Receptem Pipinek ajánlom, aki kétkedett bennem. Ezt meg kell toroljam és be kell bizonyítsam, hogy iróniának semmi helye, ami a főzésemet illeti. 
Pipi: van aki verset ír, van aki olvas, van aki számítógépes játékokat játszik és ismét van aki biciklizik. Én főzök és azt meg is mutatom. 

Ezt a receptet Illéskrisznél láttam, nagyon megtetszett:

Négy kisebb, vékony héjú narancsot alaposan megmostam, 
kettévágtam és a levét kipréseltem, átszűrtem. 
Egy sárgarépát megtisztítottam és kipréseltem.
A narancskalapokat óvatosan megtisztítottam a fehér belsejüktől, vigyázva, hogy ne lyukadjanak ki. Vízzel kimértem a térfogatukat.
Összekevertem a leveket, kipótoltam dobozos narancslével, hogy meglegyen a 3 dl (amennyi az össztérfogat volt), tettem bele egy kanál cukrot és egy púpozott kanál zselatint. Óvatosan felmelegítettem (nem forraltam) és beöntögettem a stabilan megtámasztott narancshéjakba.
Hűtöttem, szeleteltem.
Hűsítő, savanykásan édes, finom nyalánkság.



Semmi étel élvezete nem múlja felül a hely szépségét, de egy ilyen helyen csemegézni, hát az maga a Paradicsom.

Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése