2012. április 6., péntek

MEDVEHAGYMÁS TOJÁSKRÉM

Egyik kedvenc tojásételem, tulajdonképpen e miatt kedveltem meg a medvehagymát. Amikor megjelenik tavasszal a medvehagyma, hát igencsak gyakran készítem ezt az ételt. Sikert aratott kirándulások alkalmával is, a Hegyen amint készítettem, úgy fogyott el. Csak sündörögtek körülöttem az éhes csőrök, én meg restelltem azt mondani, hogy "majd a reggelinél". Így történt, hogy mire asztalhoz ültünk volna, általában ez már elfogyott és Nagyildi mindig hoppon maradt. No de ebből az adagból kapott egy keveset. Vajon sikerült ennie belőle, vagy valaki szokás szerint lecsapott a tojásra?


Az elkészítése roppant egyszerű: megfőztem 8 tojást keményre, megpucoltam és a reszelő nagy lyukán lereszeltem. Apróra vágtam egy csokor medvehagymát és 4 szál friss zöldhagymát is.
A hozzávalókat összekevertem, sóztam, borsoztam és annyi olívaolajat öntöttem hozzá, hogy kenhető legyen a massza (4-5 kanál). Végezetül hozzákevertem még egy kanál tejfölt is.

   
Feleim, vegyetek és egyetek!

6 megjegyzés:

  1. Most vettem medvehagymát, ezt én is elkészítem! Jó kis kenő!

    VálaszTörlés
  2. Finomnak látszik. :)))Boldog ünnepet kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, késéssel is, de viszont kívánom!

      Törlés
  3. Ebben a pillanatban készítettem el a medvehagymás tojáskrémet :), és leültem blogokat nézni, és lám itt is van :) guszta nagyon, mi nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint egzy huron pendulunk :-)
      Amikor nincs medvehagyma, keszitem sima hagymaval is.

      Törlés