2012. április 15., vasárnap

MAJONÉZES NYELV

Nos, folyamatosan vissza-vissza térek gyermekkorom ízeihez, illataihoz. Hihetetlen, mennyire igaz Freud megállapítása, amely szerint sokat számít az első 7 életévünk, az határozza meg a későbbi  milyenségünket. 
Ha a gyermekkorban evett majonézes nyelv miatt vagyok olyan, amilyen...hát...ez van!
Ezt a finom ételt készíthetjük disznó, marha, vagy bármilyen egyéb nyelvből, roppant egyszerűen.
Megfőztem kuktában 3 darab jól megmosott disznónyelvet s, babérleveles, borsos vízben. Még melegen megtisztítottam a vastag bőrétől és nagyon apró kockára vágtam az egészet. 
Aki pasztásabban kedveli, az darálja le. A főzőlevet  felhasználhatjuk kitűnő levesek készítéséhez.




Készítettem egy tojásból majonézt, tettem hozzá egy kanál finom mustárt, 2 kanál tejfölt, citromlevet,ztam, borsoztam és összekevertem a kihűlt nyelvvel.
Ennyi az egész! De az egyszerűségében mennyi nagyszerűség lakozik...



Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése