2012. március 23., péntek

GRAPEFRÚTOS BABSALÁTA


Megtaláltam a kamra polcán egy érett, zamatos grapefrútot, amit valahogy ott felejtettem jó egy hónapja. 
Eszembe jutott, hogy régecskén már, de amikor kedvébe akartam járni a szerelmemnek, mindig félretettem egy grapefrútot a könyvespolcra, s amint a fiatalúr megette a túlérlelt gyümölcsöt, máris vásároltam és gyöngéden érlelgettem a következőt. Hmmm, fiatalság, szerelem és bolondság.


Nos, a már tanított módon kifiléztem a gyümölcsöt.
Megfőztem és kihűtöttem az előző este beáztatott 20 dkg babot.
Felaprítottam egy csodálatosan szép, ropogós kápia paprikát.
Felszeleteletm 4 szál zsenge zöldhagymát.
Összevágtam 2 marék rukkola salátát.
Összekevertem a hozzávalókat, ráöntöttem a felfogott grapefrút levét, meglocsoltam olívaolajjal, ztam, borsoztam.
Sok joghurttal elkevert majonézzel tálaltam.
Főzöcskézek én gyakran, de ilyen finom, kedvemre való salátát ritkán. A bab édessége a grapefrút édes-keserűségével, a paprika ropogós aromájával, nos, ez maga a mennyország.


Feleim, vegyetek és egyetek!

2 megjegyzés:

  1. Érdekes párosítás. Csak akkor furcsa, ha a nem tudunk elvonatkoztatni a csülkös bablevestől... :DDD
    Így viszont, én szívesen venném. :)))

    VálaszTörlés
  2. Hidd el, teljesen rákattantam a babsalátára, szinte folyamatosan készítem, minden féle variációban. Nagyon finom!

    VálaszTörlés