2012. március 20., kedd

CSIRKESZENDVICS TORTILLA LAPOKBAN


Igyekeztem nem lustának lenni és gazdagabb reggelivel indítani a napot. Ehhez kikevertem 1 tojásból és egy deci olajból majonézt, citrommal, kiskanál mustárral, sóval, borssal ízesítettem, majd végezetül még hozzáadtam egy kevés tejfölt, hadd lazítsa az egészet.
 Volt otthon egy törpe káposztám, ami már szinte egy hónapja lapult a hűtőszekrény fiókjában, azt a reszelő nagy lyukán lereszeltem. Egy paradicsomot megmostam és felkockáztam.
Egy csirkemellet lebőröztem, kicsontoztam és apró kockákra vágtam, kevés olajon pirosra sütöttem.
4 készen kapható tortillalapot mikróhullámú sütőben 1 perc alatt felmelegítettem, mindegyik közepére sült csirkemmellet tettem, káposztát és paradicsomot, majd megkentem egy-egy kanál majonézzel és szorosan feltekertem őket.


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése