2011. december 2., péntek

SZÁRAZPASZULY LEVES MALACFARKINCÁVAL



Beáztattam éjszakára 60 dkg szárazbabot, vagyis paszulyt, ahogy mifelénk mondják. Reggel feltettem főni egy  fej egészben hagyott hagymával, 3 babérlevéllel, kiskanál szemesborssal, 6 cikk fokhagymával és egy kiskanál sval.  Egy jó óra múlva, amikor a paszulyszemek már puhák voltak, de még roppanósak, hozzátettem három finom füstölt malacfarkincát és készre főztem.

Akkor, ahogy illik, vékony rántást készítettem, berántottam vele a levest, hozzáöntöttem egy jó pohár paradicsomsűrítményt, diónyi apróra vágott ecetes tárkonyt és annyi tárkonyecetet, hogy a leves kellemesen savanykás lett.
Még forralgattam úgy vagy 5 percig.

Ecetes, sós hagymával, friss zsemlével ettem, pici szárított csípőspaprikát morzsoltam bele!



Feleim, vegyetek és egyetek!

2 megjegyzés: