2011. december 28., szerda

KOLOZSVÁRI ZŰRZAVAR

Ezt az egyszerű, de elképszetően finom nassolnivalót az etoni mess nevű desszert receptje nyomán készítettem, természetesen olyan alapanyagokból,  amiket otthon találtam. 
Ha nyár lett volna, friss gyümölcsből, eperből, cseresznyéből, málnából csináltam volna, de most meg kellett elégedjek saját készítésű cseresznyelekvárral, valódi, friss tejszín helyett meg, ó szörnyűség, dobozos növényi tejszínnel, amiről tudjuk, hogy semmi köze a természeteshez, tiszta laboratórium az egész.
Vettem tehát egy nagy keverőtálat és felvertem benne 3 dl tejszínt. Közben egy másik tálban alaposan összekevertem 2 kanál mascarponét 2 dl finom joghurttal. Ha a tejszín édesített alapból, akkor nem kell bele cukor, ellentétes esetben édesíthetjük, de csak  mértékkel.
Következik az összekeverés: a tejszínbe finoman beleforgatjuk a mascarponés joghurtot, pár kanál darabos gyümölcsdzsemet és 
10 dkg picit összemorzsolt habcsókot. 
Biztos vagyok benne, hogy fogalmatok sincs mennyire finom, javaslom, hogy probáljátok ki, nyáron friss gyümölccsel és mindenképp igazi tejszínnel. A mascarpone és a joghurt is elhagyható.






Feleim, vegyetek es egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése