2011. november 11., péntek

Töltött paprika leves



Soha nem volt a kedvencem a paprika, ez az az étel, amit nyersen nem vagyok hajlandó megenni. Se zölden, se sárgán, se pirosan, se gömbölyűen vagy hegyesen , nem szeretem se csípősen se édesen. A paprikát csak sülve vagy főve, nos úgy meg aztán nagyon. 

Kivételesen az egyik kedvenc a töltött paprika is, azon belul is főleg levesként.


Előkészítettem a paprikákat: megmostam, kicsumáztam őket.
Fél kiló darálthúst, most pont disznóhúst, összekevertem egy egész tojással, 4 kanál rizzsel, csokor felaprított petrezselyemmel, ztam, borsoztam, rádobtam egy kiskanál pirospaprikát is és alaposan összekevertem.



Ezzel a finom masszával megtöltöttem a paprikákat, majd egyenként belemártogattam a húsos felükkel lisztbe. Azt hallottam, akkor nem bújnak ki belőle a húsgombócok, hogy igaz-e vagy sem, én nem tudom, tényleg nem bújtak ki...



A lobogó, sós-babérleveles- vízbe dobáltam őket egyenként, majd a tüzet lecsendesítettem, hagytam forrdogálni, közben hozzáöntöttem  
egy fél liter paradicsompasztát és beledobtam egy egészben hagyott hagymát, az íz kedvéért.  
Amikor a paprikák megfőttek, akkor még egy vékony-halvány rántással befejeztem az egészet.




Feleim, vegyetek és egyetek!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése