2011. október 26., szerda

HAGYMASALÁTA

Írtam már mennyire szeretem a szemespaszulyt, mellé meg a hagymát. Úgy döntöttem, hogy kinevezem  ezt a hagymasalátát a legfinomabbnak, ez akár hetekig is eláll a hűtőszekrényben és egyéb étel mellé is lehet fogyasztani. Azt hiszem 5 perc alatt el lehet készíteni, megér egy probát.


Egy kis edénykébe tettem 3-4 kanál vizet, 3-4 kanál ecetet , 1 narancs lereszelt héját es kicsavart levét, diónyi reszelt gyömbért, 2 babérlevelet, kiskanál szemesborsot, pici sót, 2 kanál cukrot és összeforraltam. Meg lehet bátran kóstolni és utánaigazítani az íznek, pikáns, édes-savanyú kell legyen, picit pezsegjen a nyelvünk hegye a gyömbértől. 
3 lilahagymát (Erdélyben ezt hívjuk vörösnek) szépen karikára vágtam és leöntöttem a páclével, fedett edénybe tettem és be a hűtőszekrénybe. Majd előveszem ebédkor. 
Ne felejtsem el mondani, a páclének köszönhetően a hagyma ropogós maradt és ami a legfontosabb: mehetünk társaságba utána, nem lesz kellemetlen a leheletünk tőle!


Feleim, vegyetek és egyetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése